پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد در دمشق راه اندازی می شود

دل‌نوشته یک پژوهشگر موسیقی خطاب به وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی
7 شهریور 1400
درخواست نمایندگان بخش خصوصی برای حضور در کمیسیون بررسی طرح صیانت
7 شهریور 1400
نمایش همه

 به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، هیأت اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی به سوریه به منظور افتتاح مرکز نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در سوریه و آموزش دوره های کوتاه مدت فناوری با مقامات سوری در دمشق دیدار و گفت وگو کردند.

علیرضا منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و نماینده رؤسای استانهای کشور در هیأت رئیسه، دکتر سید محمدجواد صدری مهر مدیرکل پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدرضا شمس دولت آبادی مدیرکل پشتیبانی واحدهای برون مرزی و دکتر وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری ترکیب هیأت اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی به سوریه بودند.

برگزاری جلسه با آقای دکتر سبحانی سفیر ایران در سوریه، برگزاری جلسه با رایزن فرهنگی ایران در سوریه با هدف حضور مؤثر دانشگاه آزاد اسلامی در سوریه، بازدید از خانه فناوری و نوآوری ایران (IHIT) در سوریه، بازدید از ساختمان اتاق بازرگانی مشترک ایران و سوریه و منطقه آزاد دمشق و … از برنامه های هیأت اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی به سوریه بود.

در بازدید هیأت اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی از خانه فناوری و نوآوری ایران (IHIT) در سوریه راه های همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی با این مرکز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در نهایت مقرر شد این همکاری در قالب مدل مشارکت و یا مدل نمایندگی محقق شود.