اتحاد مرزبانان و مرزنشینان، سدی در برابر توطئه‌های دشمن

«پلتفرم شناسایی نفوذ سایبری» برای اولین بار در ایران طراحی شد
18 مهر 1403
نمایش همه

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در همایش مرزبانان و مرزنشینان اقوام مرزنشین در تهران گفت: تمام تجربه من و مرزبانان این است که اگر همراهی مرزنشینان با مرزبانان نباشد، مأموریت به درستی و خوبی اجرا نمی‌شود. مرزبان باید باشد، ولی اگر در دلش همراهی مرزنشینان نباشد، مرزبان تنهاست. این دو در کنار هم و برای هم، برای حفظ مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند. وقتی کنار هم هستند، خدمت، خدمت مقدس می‌شود.

وی افزود: مرزنشینان کردستان را هرگز فراموش نخواهیم کرد که از یک طایفه، نزدیک به ۲۶ نفر در راه نظام شهید دادند. همچنین آذربایجان غیور که دشمن و ضدانقلاب را تا آن سوی مرز تعقیب کردند، فراموش نخواهد شد.

سردار رادان ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد که دشمن، چه در آن سوی مرز و چه در داخل کشور، توطئه‌هایی می‌کند و زمانی می‌تواند موفق شود که اختلاف و چنددستگی را بین ما رواج دهد. این اختلاف فقط از نظر مذهبی (شیعه و سنی) نیست؛ بلکه می‌توانند بین قومیت‌ها مانند کرد و لر، لر و فارس، و دیگر قومیت‌ها فاصله ایجاد کنند.

وی گفت: راه ناامید کردن دشمن، اتحاد و همراهی است. آن‌قدری که برای رفاقت بهانه داریم، برای لجاجت بهانه نداریم.

سردار رادان بیان کرد: ترکمن، ترک، کرد، بلوچ، فارس و دیگر قومیت‌ها همه در کنار هم و برای هم هستند. آنچه دشمن را مأیوس می‌کند، همراهی و در کنار هم بودن در یک سنگر است.