اساسنامه دانشگاه سوره تغییر می‌کند/ بازنگری در شیوه پذیرش دانشجو

رصد خانه ملی آب راه اندازی می‌شود
14 فروردین 1403
ورود ترجمه «قلعه کارپات‌ها» به بازار نشر
21 فروردین 1403
نمایش همه

محمد حسین ساعی رئیس دانشگاه سوره گفت: مهم‌ترین نکته‌ای که در سال جدید داریم و می‌خواهیم در دانشگاه سوره اجرایی شود، تغییر اساسی در بندهای اساسنامه دانشگاه است.

وی افزود: دانشگاه سوره بعد از این تغییر به یک دانشگاه خاص با مأموریت‌های خاص تبدیل می‌شود.

رئیس دانشگاه سوره تاکید کرد: این تغییرات در بخش‌های آموزش و تغییر فرایند پذیرش دانشگاه ایجاد می‌شود، تغییرات جدی برای فرایند گزینش دانشجو در همه مقاطع کارشناسی کارشناسی ارشد و دکتری در سال تحصیلی آینده خواهیم داشت و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که یک شرایط ویژه ای برای تغییرات جدید ایجاد کنیم.

ساعی تصریح کرد: این تغییرات در هیأت امنا دانشگاه سوره مصوب شده و در حال طی کردن مراحل بعدی است و در چند ماه آینده به تصویب نهایی و به مرحله اجرایی می‌رسد.

رئیس دانشگاه سوره گفت: در دو سال گذشته رشته‌های جدید متعددی برای اولین بار در دانشگاه سوره تدریس شدند که از جمله آن می‌توانیم به رشته جلوه‌های ویژه بصری اشاره کنیم و همچنین هم‌زمان با دانشگاه علامه طباطبایی رشته روابط عمومی و حقوق ارتباطات تنها در دانشگاه سوره تأسیس شد.

ساعی در پایان گفت: برای ایجاد رشته فلسفه هنر در مقطع کارشناسی ارشد و حکمت و هنرهای دینی در مقطع دکتری اقداماتی صورت گرفته و تا اردیبهشت تأسیس این رشته‌ها نهایی می‌شود.